torsdag den 4. august 2011

ferulaverula.

Hej læsere - hvis I er der.
Jeg, The Unknown, har startet denne blog - ferulaverula. Det besynderlige navn, interesserer jer sikkert, så jeg vil selvfølgelig lige skrive lidt om navnet.
Ferula stammer fra en besværgelse i J.K. Rowlings fantastiske opfindelse - Harry Potter. 

"Fremmaner hvide bandager som snor sig om det som den rettes mod.
Professor Lupus bruger den til at forbinde Ronald Weasleys brækkede ben i PoA, kapitel 19, "Lord Voldemorts tjener" - Diagon-alley.dk 

Verula stammer egentlig bare fra Ferula - det rimer, jo. 
_________________________________________________________

Her i mit paradis - ferulaverula - skriver jeg om alt fra A-Å, men for det meste skriver jeg om Harry Potter, da det interesserer mig og jeg... elsker det! 
Nogen af jer vil finde det kedeligt, mens andre af jer vil finde det spændende. 

Velkommen til mit paradis - ferulaverula.

....for the attention!

Ingen kommentarer:

Send en kommentar